22. února 2021

Jak poznáte kvalitní životní pojištění?

Edita Brodňanská, Mgr.

  1. Rozsah pojištění by měl být variabilní, přizpůsobovat se Vašim aktuálním potřebám a rizikům. Jedná se většinou o kombinaci úrazového pojištění, pojištění pro případ nemoci a finančních ztrát, pojištění závažných onemocnění, pojištění pro případ invalidity (95% invalidních důchodů není z důvodu úrazu, ale nemoci), ztráty soběstačnosti (zdravotní stav vyžaduje pomoc jiného člověka) a pro případ smrti. Pojištění může být doplněno asistenčními službami, např. možnost druhého lékařského názoru (mnohdy nevěříme zprávám od jednoho lékaře), pomoc psychologa nebo odvoz k lékaři.

 

  1. Toto slovo nemá rád snad nikdo – výluka. Nepodceňujte výluky a tzv. čekací doby, po které pojištění neplatí. Jsou Vaším koníčkem bojové sporty, máte rádi adrenalinové zážitky? Běžné úrazové pojištění se na výše uvedené nevztahuje, je vždy třeba připojištění. A pozor na alkohol. Za volantem je to jasné, ale platí to i pro kolo, lyže a podobně. Mnohé pojišťovny Vám nevyplatí nic.

 

  1. Rozhodující je rychlost a způsob likvidace pojistné události. Zjistěte si, jestli stačí zpráva Vašeho ošetřujícího lékaře, nebo pojišťovny (třeba i zpětně) přezkoumávají Váš zdravotní stav svým lékařem. Jestli v případě invalidity a ztráty soběstačnosti uznávají dané stupně ČSSZ, nebo mají vlastní stupnici postižení. Jestli plní tzv. dopředně, nebo až zpětně, po vyléčení.

 

Pro ty, kteří se svěří do péče pojišťovacího poradce, mám také několik rad:

 

  1. Ptejte se na praktické dopady Vašeho pojištění. Nespokojte se s nastavenými částkami, ale na příkladu úrazu či onemocnění si nechte spočítat, jaké bude pojistné plnění.
  2. Ptejte se, jak probíhá likvidace pojistné události – zjistíte, jestli se poradce aktivně zapojuje a klientům pomáhá, nebo jestli na to nakonec budete sami.
  3. Ptejte se, jak se poradce o své klienty stará.

 

Jak fungujeme my, Generali Česká pojišťovna?

 

  1. Pojištění života a úrazu pečlivě kombinujeme tak, abychom nahradili propad příjmu z důvodu nemoci a úrazu, a to krátkodobě i v dlouhodobém horizontu.
  2. Pokud přijmeme klienta do pojištění, již zpětně nepřehodnocujeme jeho zdravotní stav, stačí nám zprávy klientova praktického lékaře.
  3. Pro uznání invalidity a ztráty soběstačnosti uznáváme stupeň postižení určený Českou správou sociálního zabezpečení.
  4. V případě pojistné události zasíláme danou finanční částku tzv. dopředně, tzn. nečekáme na ukončení léčby. Stačí lékařská zpráva z prvního ošetření.
  5. Každý klient má svého osobního poradce, se kterým průběžně stav pojištění kontroluje a konzultuje. V případě pojistné události je poradce tím, kdo je klientovi tzv. po ruce, řeší s ním vše tak, aby byl klient v klidu a soustředil se jen na své vyléčení.

 

Rádi Vám poradíme osobně nebo online – neváhejte nás kontaktovat.

Zorientovat se v problematice životního a úrazového pojištění nebývá jednoduché.

Vždy platí tři zásady a je důležité si ně správně odpovědět :

  • V jakých situacích mi mé životní pojištění pomůže?
  • Na které životní situace se pojištění nevztahuje?
  • Jak rychle a v jaké výši můžu očekávat peníze?

 

Domluvit si osobní schůzku

 

Sjednat pojištění online

 

 

Témata

Životní pojištění s vámi proberou naši specialisté

domluvit si osobní schůzku

Poslední články

Hledáte informace k Vašemu v pojištění? Nebo se chcete zorientovat v nových nabídkách? Určitě Vám pomohou rady a tipy v našich článcích.